Terms of Service

Regulamin serwisu FineHOST.PL

Wyjaśnienia pojęć serwisu

1. Usługodawca - Szymon Lewandowski prowadzący zarejestrowaną działalność gospodarczą pod firmą EnderG Szymon Lewandowski, wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki, posiadający: adres miejsca wykonywania działalności i adres do doręczeń: 72-300 Ościęcin, pow. gryficki, gm. Gryfice, woj. ZACHODNIOPOMORSKIE, Polska, NIP 8571934958, REGON 523412947, adres poczty elektronicznej: Enderg.manage@gmail.com.

2. Serwis - Hosting FineHOST.PL wraz ze wszystkimi jego stronami.

3. Usługobiorca - Użytkownik korzystający z usług oferowanych przez serwis - Klient.

4. Serwer/Serwery - Zasoby wirtualne, dzierżawione przez usługobiorcę za pośrednictwem serwisu przeznaczone do określonego zadania.

5. Usługa - Serwer zakupiony w serwisie.

6. Panel użytkownika - Witryna służąca do zarządzania swoim kontem i zakupu usług w serwisie, znajdująca się pod adresem https://cp.finehost.pl/

7. Panel serwera - Witryna umożliwiająca zarządzanie zakupioną usługą , znajdująca się pod adresem https://client.finehost.pl/

8. Portfel - System przechowujący środki wpłacone na konto użytkownika, służące do zakupu lub opłaty usług w serwisie.

9. Subdomena - Dodatkowa domena, przez którą można połączyć się z serwerem.

10. Prywatny serwer wirtualny (VPS) - odizolowane środowisko wirtualne utworzone na fizycznym serwerze z wykorzystaniem technologii wirtualizacji.

Postanowienia ogólne serwisu

1. Serwis FineHOST.PL świadczy usługi doładowania portfela wirtualnego oraz uługi hostingowe opłacane z wpłaconych na niego środków.

2. Użytkownik zakładając konto w serwisie, zgadza się na postanowienia niniejszego regulaminu.

3. W przypadku złamania jakiegokolwiek punktu regulaminu, administracja serwisu jest upoważniona do usunięcia konta użytkownika i/lub zakupionych przez niego usług bez zwrotu pieniędzy.

4. Odwołania od decyzji administratora hostingu, można składać poprzez wiadomości za pośrednictwem poczty elektronicznej: Enderg.manage@gmail.com.

5. Osoba wpłacająca pieniądze do portfela, jest zobowiązana do przestrzegania regulaminów stron trzecich dostępnych w polityce prywatności serwisu.

6. Zabronione jest działanie na szkodę hostingu lub jego użytkowników, każda próba działania na szkodę hostingu czy użytkowników zakończy się zablokowaniem usługi i/lub usunięciem konta.

7. Oferowane konfiguracje prywatnych serwerów wirtualnych (VPS) bądź innych usług hostingowych są dostępne na stronie internetowej Usługodawcy i mogą się one różnić pojemnością, ilością i taktowaniem procesora, ilością i rodzajem pamięci operacyjnej, wielkością i typem dysków twardych, systemem operacyjnym i oprogramowaniem, szybkością Internetu (wysyłanie/odbieranie) oraz innym szczegółowymi parametrami konfiguracyjnymi usługi.

8. Parametry oferowanych usług oraz ich ceny mogę podlegać zmianom bez wcześniejszego poinformowania o tym Usługobiorcy.

9. Usługodawca nie wykonuje kopii zapasowych usługi klienta i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za przechowywane dane i ewentualną utratę danych przechowywanych przez Usługobiorcę na prywatnych serwerach wirtualnych (VPS) oraz innych usługach hostingowych oferowanych przez Usługodawcę. Jeśli Usługobiorca widzi potrzebę w wykonywaniu kopii zapasowych to może je wykonywać we własnym zakresie.

Rejestracja na serwisie

1. Aby móc dokonać rejestracji w serwisie, należy mieć ukończone 18 lat lub posiadać zgodę rodzica bądź opiekuna prawnego.

2. Podczas rejestracji w serwisie, zabrania się używania mail tymczasowych generowanych za pośrednictwem wszelakich stron.

3. W celu uniknięcia niepotrzebnego obciążenia bazy danych, użytkownik może posiadać tylko jedno konto w serwisie i każda założenia dodatkowego konta bez poinformowania o tym właściciela hostingu będzie skutkować usunięciem wszystkich kont i/lub usług Usługobiorcy bez możliwości zwrotu pieniędzy.

4. Usługobiorca jest odpowiedzialny za zabezpieczenie dostępu do swojego konta oraz jego danych, właściciel hostingu czy hosting nie ponosi odpowiedzialności za słabe zabezpieczenia konta klienta, jednocześnie zalecamy korzystanie z weryfikacji 2 etapowej.

5. Usługobiorca ma obowiązek zachowania swoich danych logowania wyłącznie dla siebie, udostępnianie dostępu do konta osobom trzecim może skutkować usunięciem i/lub zablokowaniem usług bez zwrotu pieniędzy.

6. W przypadku chęci usunięcia/uzyskania dostępu do danych użytkownika przechowywanych przez serwis FineHOST.PL, należy napisać wiadomość za pośrednictwem poczty elektronicznej: Enderg.manage@gmail.com.

Modyfikacje regulaminu

1. Modyfikacja treści regulaminu może zostać przeprowadzone w dowolnym momencie, bez wcześniejszego poinformowania o tym Usługobiorcy. Usługobiorca jest zobowiązany do tego żeby sprawdzać, czy regulamin został zmieniony (Ostatnia zmiana regulaminu 26.06.2023).

2. W przypadku posiadania usługi, która została opłacona przed modyfikacją treści regulaminu, do czasu wygaśnięcia usługi/jego opłaty, Usługobiorcę obowiązuje stary regulamin.

3. Jeśli po modyfikacji treści regulaminu usługa zostana opłacona przez Usługobiorcę to oznacza, że Usługobiorca zapoznał się ze zmodyfikowaną treścią regulaminu i w pełni akceptuje regulamin.

Zakup usługi

1. Do korzystania z usługi wymagane jest urządzenie z zainstalowaną nowoczesną przeglądarką oraz połączenie internetowe.

2. W przypadku wpłacenia pieniędzy do portfela, mogą one być wykorzystane tylko w celu opłaty zakupów w serwisie.

3. Środki wpłacone do portfela nie mogą zostać z niego wypłacone.

4. Serwery zakupione przez usługobiorcę charakteryzują się takimi parametrami jak: Przestrzeń dyskowa, ilość pamięci RAM, ilość pamięci SWAP, dostępna część procesora, adres IP oraz porty serwera.

5. W przypadku zakupu serwera na hostingu, ważność usługi to 31 dni.

6. W celu utrzymania zakupionej usługi, należy ją regularnie opłacać.

7. Czas na opłatę serwera to 3 dni robocze.

8. W przypadku nieopłacenia serwera zostaje on bezpowrotnie usunięty bez możliwości odzyskania danych/plików.

9. Usługodawca udostępnia możliwość doładowania portfela za pośrednictwem elektronicznego systemu płatności paypal.com oraz bramki płatniczej dpay.pl (BLIK i Przelewy Online), operatorem bramki dpay.pl jest Payments Lab sp. z o.o. kontakt w sprawie reklamacji płatności - https://dpay.pl/kontakt oraz mailowo na skrzynkę info@dpay.pl.

10. W trakcie działania usługi (trwającego okresu rozliczeniowego) możliwe jest zmiana parametrów usługi/wariantu wyłącznie na wariant wyższy (droższy), za dodatkową opłatą stanowiącą różnice pomiędzy ceną obu wariantów (obecnym oraz nowym). Zmiana na wariant niższy (tańszy) możliwa jest wyłącznie po wygaśnięciu okresu obecnie działającej usługi.

11. Jeśli Usługobiorca wyraża chęci do otrzymania rachunku za usługę to Usługobiorca jest zobowiązany do kontaktu za pomocą poczty elektronicznej: Enderg.manage@gmail.com. Usługobiorca w treści wiadomości za pośrednictwem poczty elektronicznej jest zobowiązany do podania swojego prawdziwego Imienia i Nazwiska a także adresu E-Mail na, który konto jest stworzone.

12. Konfiguracja usługi i jej aktywacja wykonywana jest przez Usługodawcę najszybciej jak to możliwe, ale nie później niż w przeciągu 7 dni roboczych od momentu otrzymania płatności za usługę, okres rozliczeniowy rozpoczyna się od dnia w, którym usługa została przydzielona do konta Usługobiorcy.

Reklamacje oraz rezygnacje z zakupionej usługi

1. Reklamacje związane ze świadczeniem Usług Elektronicznych za pośrednictwem Strony Usługobiorca może składać za pośrednictwem poczty elektronicznej Enderg.manage@gmail.com.

2. Wiadomość reklamacyjna za pośrednictwem poczty elektronicznej musi zawierać jak najwięcej szczegółowych informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji usługi, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości, dane kontaktowe oraz informacje dotyczące serwera.

3. Rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.

4. Odpowiedź Usługodawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na adres e-mail Usługobiorcy podany w zgłoszeniu reklamacyjnym lub w inny podany przez Usługobiorcę sposób.

5. W momencie 14 dniowego odstępienia od umowy czy reklamacji środki o wartości usługi są zwracane na portfel hostingowy. Zwrócone środki mogą zostać pomniejszone o koszty poniesione przez hosting ze względu na to, że serwer Usługobiorcy funkcjonował przez określony czas.

6. Zwrot pieniędzy z portfela hostingowego jest możliwy, gdy żadna z możliwych do zakupu usług jest niedostępna przez 7 dni roboczych.

7. Usługodawca nie daje gwarancji ciągłości działania usługi. Jednakże dołoży wszelkich starań, aby ewentualne przerwy w działaniu wszystkich usług były ograniczone do minimalnego stopnia.

8. Możliwe przyczyny czasowego braku dostępu do usługi czy panelu użytkowania bądź panelu serwera to m.in. prace serwisowe, przerwy w dostępie do energii elektrycznej lub Internetu, awaria sprzętu lub oprogramowania, atak hakerski (w szczególności DoS i DDoS) lub inne zdarzenia w tym zdarzenia losowe.

9. Usługobiorca jest w pełni odpowiedzialny za sposób w jaki korzysta z Usługi, za przechowywane, udostępnione i rozpowszechniane za jej pośrednictwem dane, treści i usługi, bieżącą eksploatacje usługi a także aktualizacje. Usługodawca w żaden sposób nie monitoruje i nie waliduje treści/zawartości przechowywanych przez Usługobiorcę, jeśli uważasz, że Usługobiorca narusza Twoje prawa autorskie to skontaktuj się z nami za pośrednictwem poczty elektronicznej: Enderg.manage@gmail.com.

10. Usługobiorca zgadza się na blokowanie przez Usługodawcę wszystkich innych portów niż udostępnione i niezbędne do działania usługi, w szczególności w celu zapewnienia bezpieczeństwa.

11. Usługobiorca zobowiązany jest poinformować Usługodawcę o ewentualnych problemach w działaniu zakupionej usługi i także o zagrożeniach, nieprawidłowościach, nadużyciach lub niezgodnościach z regulaminem lub przepisami prawa.

12. W momencie gdy, Usługobiorca zgłosi awarię usługi to Usługodawca jest zobowiązany do podjęcia czynności diagnostycznych oraz czynności naprawczych w celu usunięcia awarii i przywróczenia działania usługi, jeśli Usługodawca nie jest w stanie usunąć awarii w przeciągu 7 dni to Usługodawca jest zobowiązany do zwrotu wartości serwera do portfela Usługobiorcy.

13. W przypadku gdy reklamacja jest uzasadniona Usługodawca pokrywa koszty wymiany Usługi na wolną od określonych wad bądź zwraca środki do osobistego portfela Użytkownika lub udziela rabatu na zakup nowych Usług lub przydziela rekompensatę zgodnie z punktem 14.

14. Kwota rabatu lub rekompensaty wyliczana jest proporcjonalnie do czasu w którym usługa była niedostępna lub działała nieprawidłowo w stosunku do kosztu zakupu usługi za jeden miesiąc. Maksymalna wysokość rabatu lub rekompensaty nie może przekroczyć kosztu zakupu usługi, za okres jednego miesiąca.

Postanowienia końcowe

1. Wszelkie umowy pomiędzy Usługodawcą a Użytkownikiem zawierane są zgodnie z prawem obowiązującym na terenie Rzeczypospolitej Polski.

2. W przypadku spraw nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie mają przepisy zawarte w ustawach:

a) kodeks cywilny, z dnia 23 kwietnia 1964r.

b) o prawach konsumenta, z dnia 30 maja 2014r.

c) świadczeniu usług drogą elektroniczną, z dnia 18 lipca 2002r.

d) o ochronie danych osobowych, z dnia 10 maja 2018r. oraz innych przepisach prawa obowiązującego na terenie RP.